loading...
موراتا
موراتا بازدید : 42 جمعه 12 شهریور 1400 نظرات (0)

خرید گوشی موبایل از فروشگاه‌های آنلاین مزایای زیادی دارد. به همین دلیل بازار فروشگاه های اینترنتی داغِ داغ است. در این مطلب فروشگاه‌هایی که در سال 1400 عملکرد فوق‌العاده ای را از خودشان نشان دادند و توانسته اند با ارائه خدمات جدید رضایت مشتریان خود را جلب کنند، معرفی خواهیم کرد.

چندین سال پیش زمانی که اولین فروشگاه های آنلاین ایران به وجود آمدند مردم هنوز به این فروشگاه‌ها اعتماد نداشتند. یادمه خیلی از افراد کالاها را در فروشگاه های آنلاین مقایسه و بررسی می کردند اما چون هنوز اعتماد لازم به وجود نیامده بود کالایشان را از مغازه ها و پاساژها تهیه می کردند.

اما امروزه با گذشت زمان هر روزه به تعداد فروشگاه های اینترنتی اضافه می شود و از آن طرف هم تعداد زیادی از آنها به دلیل عملکرد ضعیف بسته می شوند.

فروشگاه های آنلاین خرید گوشی مانند دیگر فروشگاه های تخصصی کم نیستند و همین موضوع کار را سخت می کند. اما در این مطلب 5 تا از بهترین فروشگاه های آنلاین برای خرید گوشی موبایل را براساس معیارهای مختلف مانند قیمت محصولات، تنوع محصولات، تخفیف و … بررسی خواهیم کرد.

همان طور که می دانید در چند سال اخیر بازار فروشگاه های آنلاین بسیار رونق پیدا کرده است که این موضوع اصلا بی دلیل نیست. در ادامه مزایای خرید از فروشگاه های اینترنتی را بیان خواهیم کرد.

خرید گوشی

خرید گوشی و خرید اینترنتی گوشی از کارهای سخت و پرچالشی است که زمان زیادی از خریدار موبایل می‌گیرد. برای خرید گوشی و خرید اینترنتی موبایل باید به نکات مهمی توجه کرد که چندتا از آن‌ها خیلی مهم هستند: اصالت فروشگاه موبایل، قیمت گوشی موبایل، مدل گوشی موبایل، امکانات گوشی موبایل و گارانتی خرید گوشی موبایل از نکات مهمی است که افراد هنگام خرید موبایل به آن‌ها توجه می‌کنند. این روزها برای خرید گوشی دو راه هست: خرید گوشی به صورت حضوری و خرید موبایل آنلاین از فروشگاه اینترنتی موبایل که البته باید معتبر باشند.

فروشگاه اینترنتی موبایل

برای خرید گوشی موبایل از سایت خرید گوشی باید به چه نکاتی توجه کرد؟ فروشگاه‌های اینترنتی موبایل زیادی هستند که انواع و اقسام گوشی‌های موبایل را می‌فروشند اما همه‌ی آن‌ها قابل اعتماد نیستند، مثلا خیلی از سایت‌های خرید گوشی با شعار خرید اینترنتی گوشی ارزان، مشتری جذب می‌کند. بنابراین همانطور که خرید موبایل به صورت حضوری کار سختی است، خرید اینترنتی موبایل هم پر از چالش است. توجه به نشانه نماد الکترونیکی در صفحه سایت خرید گوشی، خواندن نظرات خریداران موبایل در صفحه خرید گوشی فروشگاه موبایل و درگاه امن پرداخت و پروتکل ssl راه‌هایی برای پی بردن به اصالت فروشگاه اینترنتی موبایل و قابل اعتماد بودنش برای خرید موبایل آنلاین است.

خرید اقساطی گوشی

خرید گوشی موبایل با توجه به بالا رفتن قیمت ارز سخت شده، با این حال بعضی از فروشگاه‌های اینترنتی موبایل و سایت‌های خرید گوشی، امکان خرید اقساطی گوشی موبایل و خرید اینترنتی موبایل را فراهم کرده‌اند. در خرید اقساطی گوشی موبایل، خرید اینترنتی گوشی از طریق افزایش اعتبار با چک یا سفته امکان پذیر است. خریداران قسطی موبایل می‌توانند با ارائه چک یا سفته، خرید موبایل را انجام دهند و سپس در اقساط ماهانه مشخص شده، مبلغ خرید گوشی را بازگردانند. معمولا خرید اقساطی گوشی موبایل شامل موبایل‌های پرفروش بازار مثل گوشی سامسونگ، گوشی شیائومی و گوشی هواوی می‌شود. نکته‌ی دیگری که در خرید اینترنتی موبایل باید به آن توجه کرد، قیمت منصفانه موبایل برای فروش است.

خرید گوشی سامسونگ

گوشی‌های هوشمند سامسونگ، پرطرفدارترین برند موبایل در ایران هستند. برای خرید گوشی سامسونگ انتخاب‌های زیادی وجود دارد که با توجه به امکانات و مشخصات، قیمت متفاوتی دارند. مشخصات گوشی‌های موبایل سامسونگ در خرید آنلاین گوشی سامسونگ به شدت تاثیرگذارند. البته باید به گارانتی گوشی سامسونگ هم اشاره کرد. شرکت‌های ارائه دهنده گارانتی موبایل که نمایندگی فروشگاه اینترنتی موبایل سامسونگ را دارند، باعث ایجاد تفاوت در قیمت گوشی سامسونگ می‌شوند. برای انتخاب و خرید آنلاین گوشی موبایل سامسونگ، باید به آن فروشگاه اینترنتی موبایل سامسونگ اعتماد کرد که قیمت موبایل‌های سامسونگ را به صورت معتبر و مصوب دولتی می‌فروشد و همچنین تعهد به قیمت ارائه شده و ضمانت بازگشت وجه نیز دارد.

خرید گوشی شیائومی

شیائومی کمپانی تولیدکننده گوشی و تبلت چینی است که بسیار هم پرطرفدار است. گوشی‌ شیائومی در میان گوشی‌های میان رده جهانی، رتبه‌ی بالایی دارند. تنوع و کیفیت بالای گوشی‌های موبایل شیائومی، دست خریدار را برای خرید گوشی شیائومی باز می‌کند. تکنولایف دارنده نماد اعتماد الکترونیکی و به عنوان مرکز رسمی فروش برند گوشی شیائومی فعالیت می‌کند. تکنولایف شیائومی، با همکاری شرکت کسری پارس، فروش گوشی‌های شیائومی را با نرخ مصوب دولتی انجام می‌دهد که شامل گارانتی 18 ماهه است.

خرید گوشی هواوی

شرکت هواوی، شرکت چند ملیتی است که تولیدکننده گوشی موبایل هواوی و محصولات دیجیتال هواوی است.برای خرید گوشی هواوی در ایران، سایت‌های خرید گوشی زیادی هستند که از میان آن‌ها باید به فروشگاه اینترنتی موبایلی اعتماد کرد که علاوه بر داشتن نمایندگی هواوی و خدمات پس از فروش، ضمانت بازگشت وجه داشته باشند. تکنولایف هواوی با قیمت معتبر و مصوب دولتی اقدام به فروش انواع گوشی موبایل هواوی می‌کند.

خرید گوشی اپل

شرکت اپل توسط استیو جابز و استیو وزنیاک تاسیس شده و محصولات الکترونیکی مثل لپ تاپ، کامپیوتر و گوشی تولید می‌کند. گوشی اپل که به گوشی آیفون معروف هستند، معروف‌ترین محصولات شرکت اپل به حساب می‌آیند. در حال حاضر قیمت گوشی اپل یا گوشی آیفون نسبت به سایر گوشی‌های سامسونگ، هواوی و شیائومی بالاتر است. جدیدترین گوشی آیفون، گوشی آیفون 12 پرومکس است و گوشی آیفون SE، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرومکس هم از دیگر گوشی‌ های آیفون جدید هستند که تا قبل از آیفون 12 به بازار آمدند. گوشی آیفون با وجود گران بودنش همیشه جزو گوشی های پرطرفدار در ایران است و سهم زیادی از خرید گوشی هوشمند را به خود اختصاص داده. گوشی های اپل معمولا در 4 ظرفیت 32، 64، 128 و 256 گیگابایتی تولید می‌شوند و کیفیت دوربین متفاوتی دارند.
همانطور که گفتیم، با وجود بالا بودن قیمت گوشی آیفون ، خیلی‌ها طرفدار آن هستند. دغدغه چنین افرادی اصل بودن گوشی آیفون نیز هست. تکنولایف ضمانت اصل بودن گوشی آیفون را به شما می‌دهد و سایر محصولات اپل از جمله هندزفری و اپل واچ را هم تضمین می‌کند.

خرید ارزانترین گوشی های 5G

با پیشرفت تکنولوژی سرعت اینترنت در جهان، گوشی های 5g عرضه شدند. گوشی های 5g سرعت بیشتری نسبت به گوشی های 4g دارند. از بهترین گوشی های 5g در بازار ایران که جزو ارزانترین گوشی های 5g هم هستند می‌توان به گوشی شیائومی ردمی نوت 9t، گوشی سامسونگ گلکسی a32 دو سیم کارت، گوشی سامسونگ گلکسی a42 دو سیم کارت، گوشی موبایل موتورولا دو سیم کارت moto g 5g، گوشی سامسونگ گلکسی a52، گوشی شیائومی می 10t و گوشی شیائومی می 10t پرو اشاره کرد. بیشتر گوشی های 5g تولیدی شرکت سامسونگ هستند و بعد از آن گوشی های شیائومی اقدام به فروش ارزانترین گوشی های 5g می‌کنند. در تکنولایف می‌توانید تمامی گوشی های 5g را با بهترین و ارزان ترین قیمت گوشی 5g بخرید.

فروشگاه موبایل و لوازم جانبی تکنولایف

در تکنولایف می‌توانید در کنار خرید گوشی هوشمند و اطلاع از قیمت انواع گوشی های سامسونگ، گوشی آیفون، گوشی شیائومی، گوشی هواوی و گوشی موتورولا، لوازم جانبی موبایل مثل هندزفری، کارت حافظه موبایل، شارژر موبایل ، پاور بانک، هارد اکسترنال، کابل و رابط موبایل، تلویزیون، کامپیوتر و لپ تاپ، کنسول بازی و هدفون را بخرید. برای اطلاع از قیمت تلویزیون ، خرید تلویزیون و خرید مانیتور می‌توانید به صفحه فروش محصولات صوتی و تصویری تکنولایف سر بزنید. در این بخش تمامی برندهای تلویزیون و مانیتور مانند تلویزیون و مانیتور جی پلاس، ایکس ویژن، پانورامیک، تی سی ال موجود است. همچنین برای اطلاع از قیمت هدفون و هندزفری و خرید هندزفری اپل، خرید هدفون سامسونگ، خرید هندزفری شیائومی، خرید هندزفری هواوی و خرید هدفون نوکیا می‌توانید به صفحه فروش و خرید هدفون و هندزفری تکنولایف سری بزنید. در این صفحه تمامی هدفون ها و هندزفری ها از برندهای مختلف اپل، سامسونگ، شیائومی، هواوی و نوکیا موجود است.

منبع: مسترکالا

موراتا بازدید : 36 یکشنبه 24 اسفند 1399 نظرات (0)
 
 

اگر در جستجوی مچ بند هوشمند هستید و می‌پرسید که مچ بند هوشمند چی بخرم؟ پیشنهاد می‌کنیم با مقاله امروز لیست ابزار همراه باشید تا بهترین مچ بند هوشمند را به شما معرفی کنیم و به بررسی آن بپردازیم. در این مقاله شما را با 8 مدل از بهترین مچ بند های هوشمند بازار آشنا خواهیم کرد.

 

اگر به ورزش علاقه دارید شاید بخواهید یک مچ بند هوشمند داشته باشید که فعالیت های خودتان را با آن کنترل کنید. البته ساعت هوشمند مناسب نیز وجود دارد که هم کار مچ بند را انجام می‌دهد و هم قابلیت‌هایی دیگری نیز دارد. انتخاب‌هایی که در این مقاله در موردآنها صحبت خواهیم کرد با توجه به میزان مبلغی که می‌خواهید هزینه کنید و نوع کاربرد و استفاده از این وسیله متفاوت خواهد بود.

Fitbit Versa 2 ساعتی است که برای طیف گسترده‌ای از استفاده‌ها، آن را پیشنهاد میکنیم: پیگیری خودکار فعالیت‌های شما، نمایش تمرین‌ها بر روی صفحه، برنامه‌ی پرداخت Fitbit و قابلیت ذخیره‌ی فایل صوتی. پس با ارائه‌ی این ویژگی‌ها، جای تعجب نیست که Fitbit یکی از نام‌های مطرح در این صنعت باشد. اما اگر تا به اینجای کار ترغیب نشده‌اید، هیچ جای نگرانی نیست؛ چرا که بسیاری از قابلیت‌های دیگر نیز توسط این ساعت به نمایش گذاشته می‌شود. اگر ویژگی‌های نرم افزاری منحصر به فرد، طراحی و ظاهر خاص درخور توجه شما برای خرید یک ساعت است، پس همین ساعت Fitbit Versa 2، دلخواه شما خواهد بود.

خرید مچبند هوشمند

مشخصات بهترین مچبندهای هوشمند

موراتا بازدید : 43 شنبه 07 دی 1398 نظرات (0)

عملکرد عایق حرارتی بالای پنجره ترمال بریک سبب گشته که این نوع از پنجره گزینه ای مناسب برای ساختمان های تجاری و مسکونی به حساب آیند که در پی یافتن روش هایی ایده آل جهت کنترل و بهبود عملکرد حرارتی ساختمان هستند.

پنجره های آلومینیوم ترمال بریک با کنترل و کاهش انتقال حرارت، تأثیر به سزایی در بهبود و افزایش سطح بهره وری انرژی دارند. انرژی گرمایی از چند طریق انتقال می یابد.

  • ساده ترین نوع این هدایت حرارتی, رسانایی از طریق جامداتی هادی است که به یکدیگر متصل می گردند.
  • انتقال گرما و حرارت از طریق جابجایی گازها و مایعات
  • هدایت انرژی گرما از طریق تابش امواج فرکانس بالا مانند نور مرئی، نور ماوراء بنفش یا مایکروویو

می توان عملکرد شکست حرارتی در پنجره های ترمال بریک را به زبانی ساده شرح داد:

پروفیل پنجره های ترمال بریک,توسط ماده ای عایق و نارسانا از یکدیگر جدا شده و جداره داخل و خارج پنجره آلومینیوم با روشهایی خاص توسط همین ماده به یکدیگر دوخت می گردند.

این ویژگی همان "شکست حرارتی" پنجره ترمال بریک شمرده می شود.

شکست یا عایق حرارتی,ماده ای غیر فلزی و نارسانا همچون پلاستیک است که بخش داخلی پروفیل آلومینیوم پنجره را از بخش خارجی آن جدا می سازد. این روشی برای ممانعت از تبادل حرارت و انرژی فضای داخل و خارج قاب پنجره است

شکست حرارتی یا عایق استفاده شده در پنجره های ترمال بریک, ترکیبی از مواد نارسانا و یا موادی با قابلیت رسانایی بسیار اندک می باشند که عملکرد حرارتی در و پنجره های آلومینیوم را بسیار ارتقا و بهبود بخشیده و هدررفت انرژی در ساختمان را به مراتب کاهش می دهد.

قیمت پنجره ترمال بریک

قیمت پنجره تمال بریک واحد نیست و همهی پنجره های ترمال بریک قیمت واحد ندارند. پنجره ترمال بریک دارای انواع مختلف می باشد که هر کدام قیمت خاص خود را دارند.

قیمت پنجره ترمال بریک طبق معیارهای زیر تعیین می شود:

  1. اندازه پنجره (عرض و ارتفاع)
  2. نوع پنجره ترمال بریک (لولایی،ثابت،کشویی،...)
  3. کشور تولید کننده
  4. ابزار استفاده شده (تک حالته، دو حالته)

بهترین پروفیل پنجره ترمال بریک

برای رسیدن به مشخصات بهترین پروفیل ترمال بریک ابتدا بهتر است کمی به اطلاعات اولیه مربوط به آن بپردازیم .

پنجره ترمال بریک

همانطور که مستحضر هستید آلومینیوم علاوه بر تمام خصوصیات مفیدی که دارد دارای ضریب انتقال حرارتی بالایی تا حدود w⁄m2k 203 می باشد که همین باعث اتلاف انرژی در درب و پنجره های آلومینیومی میشود. آلومینیومی فلز رسانا با ضریب انتقال حرارت بالا می باشد.

ضریب انتقال حرارت برای آلیاژ ۶۰۶۳ آلومینیوم که در تولید درب و پنجره upvc مورد استفاده قرار می گیرد ضریبی بسیار بالا می باشد که برابر است با w⁄m^2k 203 . به همین جهت برای عایق کردن درب و پنجره های آلومینیومی ازتیغه های پلی آمید در بین پروفیل های آلومینیومی استفاده می شود که به اصطلاح به این نوع پنجره ها ترمال بریک گفته می شود.

در واقع پلی آمید عایقی است بین جدار بیرون وداخل پنجره که ارتباط بین محیط خارج و داخل را این تیغه قطع می کند.

در بهترین پروفیل ترمال بریک استفاده از این تیغه هادر پروفیل های آلومینیومی، باعث می گردد تا ضریب انتقال حرارت آلومینیوم از ۲۰۳ به میزان زیر ۴ کاهش پیدا کند.

در واقع دربهترین پروفیل ترمال بریکپلی آمید رسانایی را در آلومینیوم قطع می کند. در بهترین پروفیل ترمال بریک شکل و نحوه قرار گیری پلی امید و مشخصات پروفیل در تعیین این عدد نقش  بسیار مهمیایفا می کند.

در بهترین پروفیل ترمال بریک تیغه های پلی آمید با استفاده از دستگاه های مخصوص به هر یک از جداره های پروفیل آلومینیوم دوخته می شوند.

بهترین پروفیل پنجره ترمال بریک باید شامل دو ویژگی زیر باشند :

1- دوخت صحیح پلی آمید:

دوخت پلی آمید باید به صورت کاملاً صحیح و توسط دستگاه های مخصوص انجام گیرد که در غیر اینصورت امکان دارد در بعضی از نقاط اتصال تیغه ها با پروفیل آلومینیوم کاملاً قطع شود که این موضوع باعث کاهش مقاومت رسانایی آلومینیوم می شود.

2-مقاومت مکانیکی بازشوها:

در طراحی پنجره جهت تولید باید حتماً به مواردی چون وزن لنگه و عرض و ارتفاع بازشو از پروفیل های مناسب و استاندارد استفاده شود.

دربهترین پروفیل ترمال بریک جهت تست این که تیغه استفاده شده در ترمال بریک کردن پنجره آلومینیومی از نوع پلی آمید است یا pvc بهترین روش این می باشد که تیغه را در مقابل شعله مستقیم قرار دهید، در صورت آتش گرفتن تیغه و استشمام بوی نایلون، تیغه از نوع pvc می باشد، وگرنه به احتمال زیاد تیغه از نوع پلی آمید می‌باشد.

تاریخچه پنجره ترمال بریک

به دلیل آنکه آلومینیوم یک رسانا یا هادی فوق العاده است، عملکرد حرارتی آن ضعیف است . در پنجره های آلومینیومی نرمال هیچ عایقی برای جلوگیری از هدر رفت گرما و انرژی به قاب بیرونی پنجره وجود ندارد.

برای مقابله با این نقیصه، پروفیل آلومینیوم باید از طریق فرایندی به نام "Cut and Pour" به دو بخش مجزا تقسیم گردند, بدین ترتیب که دو نیمه پروفیل به همراه یک پلیمر به عنوان شکست حرارتی به یکدیگر متصل و چفت گردند.

در ابتدا از پلی اورتان جهت شکست حرارتی پنجره های ترمال بریک استفاده می گردید که ماده ای  بسیار مفید و با دوام است و هنوز هم برای تولیدات  بسیار از فوم انعطاف پذیر صندلی گرفته تا چرخ های غلتکی استفاده می شود.  

اما این ماده با  خواص و مقاومت  آلومینیوم مطابقت نداشت. بنابراین از ترکیبات بسیار پایین پلی اورتان استفاده می شد و عملکرد واقعی در عایق سازی صورت نمی پذیرفت. همچنین استفاده از این نوع شکست حرارتی موجب شد که پروفیل استحکام و سفتی خود را از دست بدهد.

روش ساخت پنجره ترمال بریک:

یکی از نقاط ضعف پنجره های آلومینیومی ضریب انتقال حرارت بالا این نوع از پنجره ها می باشد که برای رفع این نقیصه محصول جدیدی به نام پروفیل های ترمال بریک به دنیا عرضه شده است در واقع پروفیل ترمال بریک از دو پروفیل و پروفیل داخلی تشکیل شده است که به وسیله ی تیغه هایی از جنس پلی امید که تا 220 درجه حرارت و 50 درجه برودت را تحمل میکند به هم دیگر دوخت میشوند تیغه های پلی آمید مانع انتقال حرارت از یک سطح به سطح دیگر می شود و به دلیل جدا شدن دو قطعه پروفیل آلومینیومی از هم و ایجاد یک شکست حرارتی از انتقال حرارت جلوگیری می شود.و مانع اتلاف حرارتی می شود.

روش ساخت پنجره ترمال بریک

یکی دیگر از مزیت های پروفیل های ترمال بریک این می باشد که قسمت داخلی و خارجی می‌توانند رنگ‌های متفاوتی داشته باشند  و با توجه به شرایط خاص پروژه میتوان از پنجره با رنگ های متنوع استفاده کرد.

نتیجه استفاده از پروفیل ترمال بریک جلوگیری از انتقال سرما و گرما از جدار خارجی به جدار داخلی و بالعکس می باشد. در صورت استفاده از سیستم ترمال بریک در درب و پنجره ها ۳۸% کاهش اتلاف انرژی حرارتی در فصل سرما و ۳۲% کاهش اتلاف انرژی برودتی در فصل گرما، ۲۸% کاهش مصرف سوخت، ۲۰% کاهش هزینه در سرمایه گذاری اولیه تاسیسات و همچنین به میزان قابل توجهی از آلودگی صوتی جلوگیری می شود.

ویژگی های پنجره ترمال بریک

  • استفاده از انواع سیستم پنجره کشویی لولایی و لیفت اند اسلاید و ...
  • قابلیت اجرا انواع شیشه های دوجداره سه جداره با ساختار های سکوریت لمینیت و ساده
  • ساخت پنجره در ابعاد و طرح های متنوع
  • عایق حرارت و رطوبت و عایق صوتی
  • سازگار با محیط زیست و قابلیت بازیافت
  • تنوع در رنگ

مزایای استفاده از پنجره ترمال بریک:

امروزه به لطف پیشرفت در طراحی و ساخت در و پنجره آلومینیوم و همچنین پیشرفت در تکنولوژی پلیمر, روند استفاده از در و پنجره های حرارتی آلومینیوم بسیار موثر و چشمگیر است.در حال حاضر پروفیل آلومینیومی در دو بخش تولید شده و به گونه ای  طراحی گشته اند که در محصول نهایی به طور کامل چفت یا دوخت گردند.موادی  که امروزه جهت شکست حرارتی استفاده می گردد, یک پلی آمید با قدرت بالا است که خواص و مقاومت خود را به آلومینیوم گسترش می دهد.

شکست حرارتی یا پلی آمید به صورت مکانیکی به بخش های پروفیل متصل گشته است تا سختی و استحکام پروفیل آلومینیوم را حفظ کند. اکنون عایق حرارتی و عملکرد حرارتی پنجره های آلومینیوم ترمال بریک چندین برابر بیشتر از گذشته است. علاوه بر آن هر نیمی از پروفیل می تواند به طور جداگانه رنگ آمیزی شود و سپس به آسانی در دو طرف عایق حرارتی قرار می گیرد. بنابراین استفاده از رنگ دوگانه در قابه داخلی و خارجی پنجره های آلومینیومی بسیار ساده و کم هزینه می باشند.

مزایای استفاده از پنجره ترمال بریک

به طور کلی فلز آلومینیوم ، ماده مناسبی برای ساخت در و پنجره است. فلزی فوق العاده مقاوم در برابر نور و اثرات سوء آب و هوایی بوده که بدون نیاز به تعمیر و با نگهداری بسیار اندک ، برای سال ها استفاده قابل اعتماد است.با این وجود ، آلومینیوم فلزی رساناست که در سیستم های پنجره دوجداره ترمال بریک این نقیصه بر طرف گشته است.

جهت رفع این نقص و بهبود وضعیت عایق در و پنجره های آلومینیومی و شکست حرارتی آن ، عمل عایق سازی را با استفاده از یک "قطع حرارتی" (گاهی اوقات به عنوان "مانع حرارتی" شناخته می شود) ، حل نموده اند.

این یک قطعه از مواد است که انتقال گرما را انجام نمی دهد. برای جدا کردن دو ماده ی سازه هایی که تبادل گرمایی را انجام می دهند, این ماده به عنوان یک مانع بین این دو به منظور جلوگیری از انتقال حرارت بین آنها عمل می کند.

در خصوص پنجره های آلومینیومی ، مزیت اصلی این عمل ، جلوگیری از انتقال حرارت از قاب داخلی به قاب بیرونی در فصول سرد سال و همچنین جلوگیری از انتقال سرما از بیرون به داخل می باشد. در فصول گرم سال همین عمل را جهت جلوگیری از انتقال گرما به داخل و خنک نگاه داشتن محیط صورت می پذیرد. 

بدین ترتیب در ساخت و تولید در و پنجره های آلومینیومی ، از این نوع مانع برای بهبود عایق و بهره وری انرژی استفاده می کنند. امروزه به کار گیری این مانع حرارتی در پروفیل پنجره های آلومینیومی (در اصطلاح ترمال بریک)تبادل گرما تا چند برابر کمتر از پنجره های آلومینیوم (در اصطلاح نرمال)است ، بنابراین کاهش قابل توجهی در تلفات حرارت ایجاد می کند و عملکرد مکانیزم حرارتی را افزایش می دهد.

همچنین این عمل با کاهش انتقال ارتعاشات از جداره خارجی پنجره به جداره های داخلی آن ، مانعی در برابر انتقال صوت نیز به شما می آید و این مزیت فوق العاده دیگری برای پنجره های آلومینیومی ترمال بریک و همچنین درهای آلومینیومی ترمال بریک می باشد.

موراتا بازدید : 50 سه شنبه 19 آذر 1398 نظرات (0)

شاید در نگاه اول تهیه کارتن اسباب کشی خرجی بیهوده و اضافی باشد. اما زمانی به اهمیت کارتن های اسباب کشی پی می بریم که هنگام اسباب کشی با صحنه های تلخی مانند شکستن یک وسیله یا آب گرفتن یک وسیله برقی مواجه شویم. کارتن های اسباب کشی باعث می شوند اسباب منزل با حداکثر امنیت و حداقل آسیب دیدگی به مقصد برسند. کارتن های اسباب کشی در اندازه های مختلف تولید می شوند که برای آشنایی بیشتر می توانید به انواع کارتن مراجعه نمایید. همچنین می توانید بر اساس اهمیت وسیله از کارتن های تک لایه , سه لایه , پنج لایه و هفت لایه استفاده کنید. کاملا واضح است با رعایت اصول بسته بندی در اسباب کشی با حداثل اسیب دیدگی لوازم منزل به خانه جدید می روید. شاید امروزه اسباب کشی به یک کابوس وحشتناک مخصوصا برای خانم ها تبدیل شده باشد اما به راحتی می توانید با رعایت نکات راهنمای جامع اسباب کشی به نتیجه مطلوبتان برسید وتمام کابوس های تلخ را به رویای شیرین تبدیل کنید.

ویکی پدیا

یکی از مهمترین ابزارها برای اسباب کشی و حمل بار در هنگام جابه جایی کارتن اسباب کشی است. کارتن های اسباب کشی علاوه بر نظم دادن به روند کار جابه جایی ، در محافظت از اسباب نیز کاربرد فراوانی دارند. برای تهیه کارتن مناسب برای اسباب
کشی لازم است نکاتی را بدانید.

انتخاب بهترین کارتن اسباب کشی

بهترین کارتن برای اسباب کشی کارتن های ۵لایه هستند که از استحکام کافی برای حمل اسباب منزل مورد استفاده قرار می گیرند. علاوه بر استحکام کارتن های اسباب کشی، اندازه و سایز آنها نیز اهمیت فراوانی دارند. کارتن های اسباب کشی نباید در ابعاد خیلی بزرگ و نه در ابعاد خیلی کوچک مورد استفاده قرار گیرند.

یکی از نکات مهم برای استفاده از کارتن در اسباب کشی استفاده از کارتن های نو و سالم است. زیرا در صورت مناسب نبودن ممکن است به اسباب شما آسیب وارد شود.

قیمت کارتن اسباب کشی

کارتن اسباب کشی با توجه به سایز و اندازه آنها قیمت های متفاوتی دارندتعدادی از شرکت ها این کارتن ها را به صورت بسته ای و تعدادی از شرکت ها آنها را به صورت دانه ای به فرو ش می رسانند. برای تهیه کارتن با قیمت مناسب پیشنهاد می شود با شرکت های اسباب کشی و بسته بندی تماس گرفته و از قیمت کارتن های اسباب کشی مطلع شوید.

لزوم بسته بندی وسایل در کارتن های بسته بندی وسایل منزل

تمامی اقلامی که قرار است در طول حمل اثاثیه به خانه جدید انتقال یابد باید به گونه ای بسته بندی شود که سلامت انها در طول انجام مراحل جابه جایی حفظ شود. اقلامی که قابلیت قرار گرفتن در کارتن برای اسباب کشی و جعبه ها را دارند بهتر است درون کارتن قرار گرفته و بسته بندی شوند و سایر اقلام بزرگتر که داخل جعبه قرار نمی گیرند مثل مبلمان و امثال آن را با روشهای دیگر مثل استفاده از پلاستیک های حباب دار و یا روکش های محافظ می توان بسته بندی کرد.

بسته بندی با استفاده از کارتن برای اسباب کشی کاری است که نیاز به سازماندهی و برنامه ریزی دارد و احتمالا وقت زیادی را از شما می گیرد ،اما در عوض شانس موفقیت شما در طول جابجایی اثاثیه منزل و عدم بروز خسارت و شکستن وسایل افزایش می یابد.

کاربرد های کارتن اسباب کشی

از کارتن های اسباب کشی می توان در بسته بندی اقلام مختلفی از قبیل :

  • بسته بندی کتاب
  • بسته بندی کفش
  • بسته بندی لباس
  • بسته بندی مواد غذایی
  • بسته بندی ظروف چینی و وسایل آشپزخانه
  • بسته بندی لوازم خواب
  • بسته بندی لوازم دکوری و خرده ریز های داخل سالن

….. استفاده کرد .

در کل تمام وسایل خرده ریز موجود در منزل را باید در کارتن های مناسب بسته بندی کرد. چرا که اگر لوازم خرده ریز ،داخل کارتن با ابعاد نا مناسب قرار گرفته و بسته بندی شود علاوه بر احتمال آسیب دیدن و شکستن آنها در طول مراحل جابه جایی احتمال گم شدن آنها نیز به مراتب افزایش میابد .

نکات مهم در استفاده از کارتن اسباب کشی

به یاد داشته باشید که در بسته بندی اقلام سنگین مانند کتاب از کارتن های سایز بزرگ استفاده نکنید ، زیرا باعث می شود کارتن حمل بیش از اندازه سنگین شود و جابجایی آن برای شما دشوار باشد . شما میتوانید برای این کار از کارتن مخصوص حمل کتاب استفاده کنید و کتاب های تان را بسته بندی کنید . یادتان باشد اگر برای این کار مجبور به استفاده از کارتن های سایز بزرگ هستید می توانید وزن عادی داخل کارتن حمل بار را با کتاب پر کنید و سایر فضای خالی جعبه را با وسایل سبک تر از قبیل ( سی دی ها ،توپ های جوراب ، بالش و کوسن) پر نمایید.

اگر نگران این هستید که وسایل تان داخل کارتن ، هنگام اسباب کشی ممکن است خیس و یا رطوبت داخل کارتن بسته بندی نفوذ کند می توانید یک کیسه زباله داخل کارتن حمل بار قرار داده و سپس کتاب های حساس و سایر وسایل تان را داخل آن گذاشته ودر کیسه را بسته وکارتن را بسته بندی کنید ..

کارتن های اسباب کشی را از کجا تهیه کنیم؟

کارتن مناسب برای بسته بندی وسایل منزل را می توانید از شرکت های بسته بندی و همچنین شرکت های تولیدی کارتن تهیه کنید. این شرکت ها با توجه به نیاز بازار کارتن های مختلف را تولید و در دسترس شما قرار میدهند. بسیاری از این شرکت ها کارتن ها را به صورت آنلاین و حتی سفارش تلفنی در اختیار شما قرار میدهند. علاوه بر آن شما می توانید به مراکز فروش لوازم بسته بندی مراجعه کنید و کارتن های اسباب کشی را تهیه کنید.

کارتن کالابربا توجه به متراژ منازل و لوازم موجود در آنها بسته های از قبل طراحی شده ای را آماده کرده است که میتواند نیاز شما به این کارتن ها را کاملا برآورده سازد . شما میتوانید با تماس با شرکت کاتن کالابریک از این بسته ها را که شامل انواع کارتن در سایز ، ابعاد و تعداد متنوع میباشد را تهیه کنید و در صورتی که بخشی از لوازم موجود در بسته خریداری شده ، مورد استفاده شما قرار نگرفت می توانید آنها را به شرکت بازگردانید و کلیه مبلغ آن را دریافت کنید.

نکات مهم در بسته بندی وسایل حساس

شما ممکن است مجموعه ای از ظروف چینی بسیار حساس و گرانبها که از مادر یا مادربزرگتان به ارث رسیده است را داشته و از ترس اینکه مبادا آسیبی به آنها وارد شود حتی از آنها استفاده نکرده باشید . اکنون نگران بسته بندی این مجموعه برای اسباب کشی می باشید. چاره کار شما استفاده از کارتن بسته بندی ۵ لایه مقاوم و استفاده از روشها و تکنیک های مهم بسته بندی می باشد.

همچنین کارتن های رگال دار اسباب کشی برای بسته بندی لباس های کمد شما مناسب میباشد . این کارتن ها مانند یک کمد کوچک عمل کرده و می توانید لباس های حساس و مجلسی و انواع کت و شلوار را داخل آن آویزان کرده تا از چروک و خراب شدن لباس هایتان جلوگیری نمایید.

لازم به ذکر است شما میتوانید از کارتن های اسباب کشی سایز بزرگ برای بسته بندی وسایل برقی داخل آشپزخانه و یا انواع قابلمه و ظروف پلاستیکی که دارای حجم زیاد و وزن کم میباشند استفاده کنید.

کارتن نو در هر اسباب کشی

شاید برایتان جای سوال باشد که چرا باید در هر اسباب کشی از کارتن های تازه استفاده نمود ؟

پاسخ این سوال را با یک تحلیل ساده میتوان شرح داد . کارتن های تازه با توجه به این که بصورت چند لایه تولید میشوند ، دارای فضای خالی به جهت ضربه گیر بودن دارند . پس از اولین مصرف شما از کارتن خالی و تازه با توجه به وسیله ای که در آن قرار گرفته ، محفظه های خالی فشرده میگردد و پس از تحمل فشار از مبدا تا مقصد خاصیت خود را در برخی نقاط باکس کارتنی از دست میدهد .

امکان استفاده مجدد از کارتن ها را با توجه به میزان استفاده ، اب و هوایی که کارتن در آن شرایط قرار گرفته و شی درون کارتن مورد سنجش قرار داد . برای مثال در یک کارتن اسباب کشی چندین مورد شیشه ای قرار داده اید . سپس در مسیر حمل و نقل ضربه های زیادی در طول راه وارد گردیده ، حالا فرض بر این میگیریم شرایط جوی آب و هوایی مناسب نبوده و بارش هم داشتیم و کارتن اسباب کشی در معرض کلیه این خطرات قرار گرفته .

با این اوصاف این کارتن دیگر مورد استفاده وسایل حساس نخواهد بود . چرا که این کارتن دیگر خاصیت ضربه گیر بودن خود را از دست میدهد . بهتر است در هر اسباب کشی وسایل حساس ازقبیل شکستنی ها و موارد اینچنینی ، از کارتن های اسباب کشی جدید استفاده گردد .

انواع کارتن اسباب کشی

کارتن اثاثیه منزل و کارتن فریت بار

خرید پستی کارتن خالی، کارتن اسباب‌کشی، کارتن حمل بار، کارتن بسته‌بندی، کارتن زونکن و لوازم اداری، کارتن شکستنی و کارتن آماده در ابعاد استاندارد. فروش تلفنی کارتن و تحویل درب منزل.

کارتن موزی

کارتن بسیار محکم و با کیفیت که با نام کارتون موزی شناخته می‌شود. برای بسته‌بندی چینی و کریستال مناسب است و برای بسته‌بندی کتاب، سرویس غذاخوری، اوراق اداری، لوازم دکوری و … نیز استفاده می‌شود.

کارتن شکستنی

کارتن محکم مناسب اشیاء شکستنی متوسط و بزرگ. از کارتون شکستنی برای بسته‌بندی کالا و اثاثیه سنگین و شکستنی مانند بشقاب، لیوان، چینی، غذاخوری، لوازم آشپزخانه و ظروف کریستال استفاده می‌شود.

کارتن زونکن

کارتون حمل و بسته‌بندی لوازم اداری که به کارتن زونکن معروف است. اندازه این کارتن مناسب زونکن، اوراق اداری، پوشه و پرونده، مدارک و کتاب است و بیشتر جهت جابجایی و حمل لوازم اداری در شرکت و بانک کاربرد دارد.

کارتن بزرگ

کارتون بزرگ در سایزهای مختلف به شکل مکعب مربع یا مکعب مستطیل تولید می‌شود. این کارتن همه منظوره و جهت بسته‌بندی اسباب و اثاثیه متوسط و بزرگ، فریت بار، حمل و نقل و اسباب‌کشی استفاده می‌شود.


کارتن اسباب کشی و حمل بار در ابعاد متفاوت

کارتن اسباب کشی و کارتن حمل بار 5 لایه با مقاومت بالا از ابزار مفید در جابجایی است. کارتن اسباب کشی قطعاً یکی از ضروری‌ترین تجهیزات در باربری است. در اتوبار اطلس بار انواع کارتن بسته بندی اسباب کشی را در ابعاد مختلف ارائه می‌نماییم.

برای بسته بندی تمامی وسایل می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

از مشخصه‌های اصلی یک جعبه اسباب کشی این است که مقاومت بالایی داشته باشد. و بتواند وزن بار درون خود را به‌خوبی تحمل کند. پس از چیدن منظم وسایل در کارتون های حمل بار لازم است تا درب آن را با چسب محکم ببندید. برای اطمینان بیشتر آن را حتماً طناب‌پیچ نیز کنید.

کارتن اسباب کشی و حمل بار 5 لایه

کارتن های 5 لایه دارای مقاومت بسیار بالایی می‌باشند. و این از برترین مزایای آن‌ها است.

از کارتن بسته بندی اسباب کشی 5 لایه می‌توانید برای بسته بندی لوازم حساسی همچون:

  • انواع ظروف بلور و چینی
  • وسایل شکستنی

و … استفاده کرد.
کارتن بسته بندی اسباب کشی می‌تواند به‌خوبی از اثاثیه شما محافظت کند.
و از خسارت‌های ناشی از ضربه و … جلوگیری می‌نماید.

این جعبه‌های مقاوم مناسب تمامی ارادی است که به وسایل خود اهمیت زیادی می‌دهند. و نسبت به این وسایل حساسیت دارند.

کارتن برای اسباب کشی با قیمت مناسب

انواع کارتن برای اسباب کشی توسط ما در باربری اطلس بار بفروش میرسد. در اتوبار اطلس بار بهترین و مناسب‌ترین قیمت کارتن حمل بار را ارائه می‌نماییم. لازم به ذکر است کلیه تجهیزات برای استحکام و محکم‌تر کردن درب جعبه‌ها نیز توسط ما ارائه می‌گردد.

برای خرید کارتن اسباب کشی با مناسب‌ترین قیمت می‌توانید با ما در تماس باشید. توجه نمایید که انواع فوم ضربه‌گیر نیز برای محافظت از اثاثیه به شما عرضه می‌گردد. از این فوم‌ها در بین وسایل در درون جعبه استفاده می‌شود.

کارتن بسته بندی اسباب کشی با آرم مخصوص اطلس بار

اطلس بار طراح انواع کارتن بسته بندی اسباب کشی و کارتن حمل بار است.
انواع کارتن برای اسباب کشی را با طراحی خاص و منحصربه‌فرد منقش به آرم خود تولید نموده‌ایم. کارتن حمل بار در این شرکت در اندازه‌های مختلف تولید می‌شود. کارتن برای اسباب کشی و کارتن جابجایی اثاثیه اطلس بار از کیفیت بالایی برخوردار است
و ظرفیت و مقاومت آن برای بسته بندی لوازم مختلف تست شده است.

لزوم بسته بندی در اسباب کشی

بسته بندی یک اقدام بسیار مهم در اثاث کشی و باربری است.
تمامی اقلامی که قرار است در طول حمل اثاثیه به خانه جدید انتقال یابد باید بسته بندی شود. اقلامی که قابلیت قرار گرفتن در کارتن برای اسباب کشی و جعبه‌ها رادارند. بهتر است درون کارتن برای اسباب کشی قرار گیرند و بسته بندی شوند. سایر اقلام بزرگ‌تر که داخل جعبه قرار نمی‌گیرند. مثل مبلمان و امثال آن را با روش‌های دیگر مثل استفاده از پلاستیک‌های حباب‌دار می‌توان بسته بندی کرد.
بسته بندی با استفاده از کارتن برای اسباب کشی کاری است که نیاز به سازمان‌دهی و برنامه‌ریزی دارد. احتمالاً زمان زیادی نیز از شما وقت می‌گیرد. اما در عوض شانس موفقیت شما در طول جابجایی اثاثیه منزل و عدم خسارت و شکستن افزایش می‌یابد. در اتوبار و باربری اطلس بار باتجربه‌ای کافی در این زمینه خدمت شما هستیم.

کاربردهای کارتن بسته بندی

از کارتن ها می‌توان در بسته بندی موارد مختلفی استفاده کرد.
در کل هر وسیله ریزودرشت که در منزل داشته باشید را می‌توان در کارتن‌های کوچک و بزرگ بسته بندی کرد.
برای مثال:

  • بسته بندی کتاب
  • بسته بندی کفش
  • بسته بندی لباس
  • بسته بندی مواد غذایی
  • بسته بندی ظروف چینی و وسایل آشپزخانه

و انواع دیگر وسایل را به‌خوبی می‌تواند در کارتن حمل بار قرارداد
و برای یک حمل‌ونقل اسباب و اثاثیه سریع و ایمن آماده کرد.

استفاده از کارتن برای اسباب کشی ایمنی حمل اثاثیه را افزایش خواهد داد.

نکات مهم در استفاده از جعبه بسته بندی

در بسته بندی اقلام سنگین از کارتن بسته بندی اسباب کشی بزرگ استفاده نکنید.چراکه سبب می‌شود تا کارتن‌ها سنگین شوند. و جابجایی آن‌ها برای شما دشوار خواهد شد.

کارتون‌های متوسط و مقاوم قطعاً بهترین انتخاب خواهند بود. اگر مجبور به استفاده از کارتن بسته بندی اسباب کشی بزرگ هستید می‌توانید تا یک وزن عادی داخل کارتن حمل بار را با کتاب پرکنید.
و سایر فضای خالی جعبه را با وسایل سنگین‌تر پر نمایید.
این اقلام می‌تواند شامل

  • سی‌دی‌ها
  • توپ‌های جوراب و دستکش
  • بالش و کوسن

و … باشد.

برای جلوگیری از خیس شدن وسایل داخل جعبه‌ها می‌توانید از کیسه‌های زباله استفاده کنید. این کیسه‌ها را داخل جعبه قرار دهید تا از نفوذ آب به درون آن جلوگیری نمایید.
و سپس کتاب‌های حساس و سایر وسایلتان را داخل آن قرار دهید.
و سپس در کیسه را ببندید.
و در کارتن برای اسباب کشی را بسته بندی نمایید.

خرید کارتن اسباب کشی از اطلس بار

اتوبار و باربری اطلس بار درفروش لوازم بسته بندی اثاثیه مانند کارتن حمل اثاثیه تخصص دارد. این شرکت دارای مجهزترین وسایل و ابزارها برای بسته بندی و اسباب کشی است.
همچنین انواع خاصی از جعبه اسباب کشی و اتوبار شامل؛

  • کارتن بسته بندی اسباب کشی رگال دار
  • کارتن حمل بار و باکس مخصوص حمل مواد غذایی
  • کارتن بسته بندی اسباب کشی 5 لایه مخصوص وسایل حساس
  • کارتن حمل بار و کارتن اسباب کشی مخصوص وسایل الکترونیکی

را نیز ارائه می‌نماید.

کامل‌ترین تجهیزات بسته‌بندی

کامل‌ترین مجموعه از انواع کارتن حمل بار و کارتن برای اسباب کشی را از اتوبار و باربری اطلس بار بخواهید.اگر به کارتن برای بسته بندی وسایل الکتریکی نیاز دارید بهتر است به ما اطلاع دهید. ارائه انواع جعبه جهت:

  • بسته بندی تلوزیون
  • بسته بندی سیستم‌های صوتی
  • بسته بندی انواع لوازم الکتریکی

از خدماتمان است.

توجه نمایید که نحوه استفاده از کارتن جهت حمل بار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد. برای استفاده بهینه از جعبه‌ها می‌توانید بسته بندی وسایل را به ما محول نمایید. با اعزام نیروی متخصص و ارائه انواع تجهیزات بسته بندی در خدمت شما هستیم.

چرا باید از کارتن های مخصوص باربری استفاده کرد؟

استفاده از کارتن های مناسب برای نقل مکان، در کاهش آشفتگی هایتان هنگام باز کردن و چیدمان وسایل بعد از هر اسباب کشی، به شما کمک می کند. از طرفی اگر تجربه اثاث کشی داشته باشید حتما می دانید که بسته بندی نادرست و کارتن های غیر استاندارد چه آسیب های جدی ای می تواند به اثاثیه وارد کند؛ که گاهی این آسیب ها جبران ناپذیر بوده و خسارت های زیادی را به بار می آورند.

بنابراین اگر در هر اثاث کشی، پیش از مرحله باربری، بتوانیم با استفاده از کارتن های استاندارد، بسته بندی را به شکل درست انجام دهیم، دیگر جای نگرانی نیست. به این ترتیب، احتمال وارد شدن خسارت به لوازم، به حداقل رسیده و تمامی آن ها صحیح و سالم به مقصد می رسند.

چه ویژگی هایی کارتن های مخصوص ما را از دیگر کارتن ها متمایز می کند؟

نوع، جنس و مقاومت کارتن در اسباب کشی به عنوان یکی از ارکان مهم در بسته بندی و سلامت اجناس به شمار می رود. یکی از ارکان بی مخاطره بودن هر اسباب کشی، بسته بندی محکم و امن هر وسیله است.

کارتن 5 لایه حمل بار

دارای مقاومت بالا و با اندازه ای 2 برابر کارتن موز برای اجناس سنگین و حساس مثل چینی و ظروف کریستالی.

  • کارتن بسته بندی لباس — کارتن رگال دار

مشابه یک کمد کوچک که 12 دست لباس مجلسی و کت و شلوار در آن به راحتی جای می گیرد.

آمازون

uboxes

کارتن کالابر

موراتا بازدید : 54 پنجشنبه 14 آذر 1398 نظرات (0)

شاید این روزها تماشای فیلم و سریال یکی از اصلی ترین تفریحات روزمره مردم است. البته این موضوع برای کسانی می باشد که در شهرهای بزرگ و مراکز استان ها زندگی می کنند و دسترسی به سینما دارند. در اکثر شهرستان های ایران سینما وجود ندارد و مردم از نعمت فیلم دیدن در سینما محروم هستند. این موضوع سبب شد تا سایت های دانلود فیلم و سریال تاسیس شوند.

آلفافیلم - مرجع دانلود فیلم و سریال

یکی از بهترین سایت های دانلود فیلم و سریال سایت آلفا فیلم می باشد که هدفی اصلی این سایت دسترسی راحت تمام مردم به فیلم ها و سریال های روز است.

بعد از اتمام اکران فیلم های سینمایی در سینما، لینک های دانلود فیلم در 5 کیفیت متفاوت در آلفافیلم قرار میگیرد و شما می توانید با خرید قانونی فیلم به تماشای فیلم در خانه تان بپردازید و لذت ببرید. پول های حاصل از خرید قانونی به عوامل سازنده آن فیلم پرداخت می شود.

اما سوالی که در این جا پیش می آید این است که این همه سایت دانلود فیلم و سریال وجود دارد و ما چرا باید از آلفافیلم استفاده نماییم؟ در پاسخ به این سوال بید بگویم که آلفافیلم مزیت های بسیاری نسبت به سایر سایت های دانلود فیلم و سریال دارد که در زیر به آن پرداخته شده است.

https://alphafilm.ir/

چرا آلفافیلم؟

همان طور که می دانید سایت های بسیار زیادی برای دانلود فیلم و سریال وجود دارند که پیشنهاد ما آلفا فیلم می باشد. چرا؟

  • لینک های دانلود در این سایت به صورت مستقیم می باشد.
  • در صورت دانلود به صورت قانونی ترافیک اینترنت به صورت نیم بها محاسبه می شود.
  • بر خلاف سایت های دیگر آلفافیلم از یک قالب زیبا و ساده بهره می برد که فرایند رسید به لینک دانلود فیلم و سریال موردنظر بسیار ساده می باشد.
  • لینک های دانلود پس از انتشار به سرعت در سایت آلفافیلم قرار می گیرد.
  • اکثر سایت های دانلود فیلم و سریال علاوه بر حوزه فیلم و سریال در زمینه های دیگر مانند دانلود نرم افزار و آهنگ هم فعالیت می کنند که این موضوع باعث افت کیفیت کار آنها در حوزه فیلم و سریال می شود. اما آلفافیلم به صورت تخصصی بر روی دانلود فیلم و سریال تمرکز کرده است
  • توضیحات , عوامل , نقد , گالری تصاویر و خلاصه هر فیلم به صورت دقیق و کامل در صفحه مخصوص آن فیلم آمده است. که با خواندن توضیحات می توانید تصمیمی بهتر در انتخاب فیلم بگیرید.
  • گاهی در بعضی از صفحات , نظرات زیادی ثبت می شود که می توانید از نظرات در انتخاب آن فیلم برای دیدن استفده نمایید.
  • امکان دانلود فیلم ها و سریال ها در 5 کیفیت ( 480 , 720 , 1080 , 1080P-HQ , BLURAY )وجود دارد.
  • زندگینامه بازیگران هر فیلم و سریال یه صورت جداگانه در یک صفحه جدا در دسته بندی بازیگران قرار می گیرد. که نکات جالب و کارنامه هر بازیگر را می توانید مشاهده نمایید.

دانلود فیلم سینمایی

فیلم های سینمایی بعد از اتمام اکران در سینما با تصمیم کارگردان و تهیه کننده برای دانلود در آلفافیلم قرار می گیرد. دانلود فیلم در سایت آلفافیلم در دو بخش فیلم سینمایی ایرانی و خارجی امکان پذیر می باشد. در صفحه مخصوص هر فیلم شما می توانید کامل ترین توضیحات , مشخصات , نقد , تصاویر و نظر هنرمندان معروف در باره فیلم را ببینید.   دانلود فیلم  :  https://alphafilm.ir/category/movie/

دانلود سریال

سریال های نمایش خانگی بلافاصله بعد از منتشر شدن برای دنلود در 5 کیفیت مختلف روی سایت قرار می گیرد. اکثر بازدید کننده های آلفافیلم به دنبال سریال های جدید می باشند که در آلفافیلم سعی شده سریال ها به محض منتشر شدن در سایت قرار بگیرد.. شما می توانید طبق زمانبندی سریال ها که به صورت هفته ای یک قسمت می باشد به سایت آلفافیلم سر بزنید و سریال موردنظرتان را دانلود نمایید. همچنین شما می توانید از قسمت بازیگران، بیوگرافی بازیگران آن سریال را ببینید. به طور کلی در آلفافیلم سعی شده است تا برای جلب رضایت بازدیدگنندگان، اطلاعات جامع و کامل به همراه لینک های دانلود در کیفیت ها و حجم های متفاوت ارائه شود. دانلود سریال  :  https://alphafilm.ir/category/serial/

به زودی ها

فیلم های سینمایی بعد از اولین اکران در قسمت به زودی های آلفافیلم قرار می گیرد و لینک های دانلود آن هم بعد از اتمام اکران در سایت قرار می گیرد.

قسمت به زودی ها این امکان را به شما می دهد تا قبل از آمدن فیلم اطلاعات، تصاویر، تیزر، خلاصه داستان و ... را ببینید.

بازیگران

همان طور که گفته شد زندگینامه بازیگران هر فیلم در یک صفحه جداگانه در سایت قرار میگیرد. که قطعا این زنگینامه ها کامل ترن نمونه از بیوگرافی بازیگران می باشد. بیوگرافی , کارنامه هنری , تصاویر , جوایز و افتخارات و همچنین مصاحبه اختصاصی در صفحه هر بازیگر قابل مشاهده می باشد.

نتیجه گیری

به طور کلی سایت آلفافیلم یک سایت بسیار شیک و زیبا در زمینه دانلود فیلم و سریال می باشد که با هدف به اشتراک گذاری تمام فیلم ها و سریال ها ایجاد شده است. همه دانلود ها از طریق آلفافیلم به صورت نیم بها محاسبه می شود. لینک های دانلود به صورت مستقیم می باشد.

 

در واقع آلفافیلم یک گروه جوان می باشد که هدف اصلی آنها حذف محدودیت دیدن بهترین فیلم ها و سریال ها می باشد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 62
  • بازدید سال : 413
  • بازدید کلی : 1,173